Kategori
Uncategorized

Imamit i është djegur fytyra – 40 nxenesit u hodhën në erë

Të paktën 40 njerëz u hodhën për vdekje direkt në dhomë. Një nënë dhe një fëmijë që kanë kaluar jashtë në fushë janë vrarë nga copat e çimentos që kanë rënë mbi ta.Foto: 

IMAM SAHIB. Në vetëm njëmbëdhjetë ditë, të paktën 422 persona nga pakicat etnike dhe fetare janë vrarë dhe plagosur në sulmet terroriste në Afganistan.

Një nga aktet më të mëdha që kur talebanët morën vendin u zhvillua më 22 prill, kur një bombë shpërtheu në një dhomë të vogël plot me studentë sufi që kërkonin paqe.

Pjesët e hedhura në erë të njerëzve fluturuan 80 metra dhe u ulën në një fushë. Të tjerët u mbërthyen në pemë.

Pesha e pesë trupave të varrosur ishte dy, pjesa tjetër nuk u gjet.

22-vjeçari Noorul mbijetoi si për një mrekulli.

Vendi ku do të kryhet një masakër është i qetë.

Komuniteti bujqësor Imam Sahib nuk është më shumë se një pikë e rrumbullakët në hartë me më pak se dhjetë mijë banorë, siç është Scania Bjärred. Ekziston një rrugë kryesore, e vizatuar si një vijë vertikale në mes të pikës, rreth pesëmbëdhjetë rrugë paralele më të vogla dhe rrugë të kryqëzuara në një rrjet. Delet e buta trokasin nëpër rrugë, sikur të ishin të tyret, pranë dyqaneve të vogla ushqimore, pemëve me gjethe dhe shtëpive me baltë. Toka e punueshme e gjelbër shtrihet përreth. Ka erë pjellorie dhe bari.

Nëse ecni pesë kilometra në veri, arrini në lumin Panj, nëse e kaloni me not, jeni në Taxhikistan.

Nëse në vend të kësaj ndiqni rrugën kryesore në perëndim dhe shikoni në një rrugicë të ngushtë në fund të komunitetit, do të gjeni një portë metalike blu. Brenda derës së portës ka një oborr prej dheu dhe tre shtëpi, anët e shkurtra të të cilave takohen në kënde 45 gradë. 

E para është xhamia sunite Malawi Sikandar, ku banorët e zonës mund të vijnë për t’u falur. E dyta, një shtëpi rozë pluhur, është një shkollë sufi dykatëshe, me konvikte për nxënësit e shkollës në katin e parë dhe një khankah, një dhomë për ritualet sufi në katin e sipërm. E treta është një mauzoleum.

Shkolla sufi, e quajtur Jamia Mohammadia Naqshbandia Abbey, i përket rendit sufi sunit Naqshbandia dhe njihet për ruajtjen e cilësisë së lartë, prandaj prindërit i dërgojnë djemtë e tyre këtu nga provinca të tjera, si Baghlan, Samangan, Laghman, Nangarhar.Porta e shkollës sufi.

Vrasje masive

Shumica që jetojnë këtu në konvikt janë në të 20-at dhe 22-at e tyre, por disa janë më të rinj se 15 vjeç. 

Më 22 prill, vendi i izoluar do të jetë skena e një masakre. Në orën 14, djem dhe burra nga shkolla dhe fshati mblidhen në xhami dhe lajnë duart, fytyrat dhe këmbët para namazit të xhumasë, e cila zgjat shumë sepse është Ramazan.

Më pas, rreth 200 studentë dhe mësues sufi, të veshur me çallma, vazhdojnë shkallët e sikletshme jashtë anës së shkurtër të majtë të shtëpisë së mesme rozë pluhur, ata futen në sallën e ngushtë lart, ku heqin këpucët dhe vazhdojnë disa hapa. në khanqahn, një dhomë jo më shumë se shtatë herë pesë metra.Oborri ku fluturuan njerëzit dhe pjesët e trupit. Xhamia është në anën e majtë, shtëpia në mes është shkolla sufi, shtëpia në të djathtë është mauzoleumi. Në pemët që mund të shihen mes dy shtëpive në të djathtë, pjesë të trupave të njeriut janë ngulur.

Muret e brendshme janë me ngjyrë jeshile nenexhik me dërrasa druri në fund, tre dritare kanë pamje nga oborri, tapeti është i kuq. Gjashtë persona duhet të bashkëjetojnë në çdo metër katror. Ata qëndrojnë shumë afër njëri-tjetrit kur formohen në rrathë për ceremoninë e dhikrit, e cila drejtohet nga imami i shkollës Mawlawi Mohammad Bashir Mohammadi, një 30-vjeçar i ndërtuar rëndë me një skaj të bardhë çallmë dhe mjekër të zezë. Hafizullah Derwish, 24-vjeçari me shikim të thellë dhe hundë të lartë, qëndron pranë dritares së mesme, duke mbajtur në dorë një mikrofon, të cilin do ta recitojë gjatë ceremonisë.

22-vjeçarja Mawlana Noorul Akbar, një sufi i gjatë, i hollë me një fytyrë me gjymtyrë të imët dhe mjekër me gëzof, përfundon në dritaren e largët

Askush nuk e mban mend njeriun që vendos një çantë të rëndë në dysheme në mes të murit të gjatë pa dritare. Ndoshta ai ka ardhur këtu për një kohë dhe mund të kalojë pa u vënë re, Imam Mevlavi Muhamed Bashir Mohammadi nuk mund të vizitojë ose t’i thotë jo dikujt që vjen për të lavdëruar Zotin, kjo është kundër besimit të tij.

Por çanta mban mend disa. Burri i vuri një Kuran dhe doli, dikush mendoi se kishte libra në të. 

Në orën 15.30, kur sufijtë po prekin pjesën e sipërme të trupit, duke marrë frymë dhe në gjendje meditimi, çanta shpërthen. Mijëra plumba çeliku, nga të cilët u bë bomba, fluturojnë nga nxehtësia përvëluese dhe thyejnë betonin, lëkurën dhe mishin. I gjithë muri ku qëndronte çanta është hedhur në erë, një nënë dhe fëmijët e saj duke ecur në fushë poshtë janë vrarë nga blloqet e çimentos që bien mbi ta.

Brenda dhomës, të paktën 40 njerëz u hodhën për vdekje menjëherë, nga të cilët rreth një duzinë janë djem nën moshën 15 vjeç. Më shumë se 70 persona janë plagosur rëndë, dhjetëra prej tyre janë pa ndjenja dhe nuk mund të zgjohen. 

Një përzierje e gjakut të ngrohtë, mishit të shpërthyer të njeriut dhe objekteve të shpërthyera shkrihet në një masë të zezë në të kuqe në dysheme, tavan dhe mure. 

Një pjesë e njerëzve fluturojnë në fushë nga njëra anë dhe nga ana tjetër në pemët në buzë të oborrit, ku ngecin dhe ngecin në degë. 

Imam Muhammed Bashir Mohammadi-u hidhet në mur, çallma e bardhë, flokët e zeza, fytyra dhe dora e djathtë i digjen nga zjarri, gjaku i rrjedh nga veshët dhe koka e tij bëhet plotësisht e heshtur.

Mawlana Noorul Akbar, 22-vjeçari i hollë, është hedhur në ajër, stomaku i tij është i kthyer lart dhe ai sheh qartë tavanin, si në një vizion të fokusuar tuneli, ndërsa trupi i tij vazhdon në një shteg nga dritarja më e largët dhe zbret. në tokën e stampuar, jashtë mauzoleut. 

Burri me mikrofon, 24-vjeçari Hafizullah Derwish, fillimisht mendon se është mikrofoni që ka shpërthyer dhe se është në flakë, por nuk e bën, është vapa pas shpërthimit që e krijon atë ndjenjë.

Dhoma është mbushur me tym për dy orë. Të plagosurit bërtasin, të mbijetuarit qajnë. Ata që mund të nxjerrin trupat jashtë nëpër korridorin e ngushtë dhe poshtë shkallëve të paqëndrueshme jashtë shtëpisë. 

Noorul mbijeton

Tre ditë më vonë, 22-vjeçari Mawlana Noorul Akbar është veshur me një këmishë gri të errët me mëngë të gjata që shkon deri te viçat, rreth kokës ai ka një çallmë mëndafshi të verdhë, sandale plastike në këmbë. Ai qëndron me nderim në dyshemenë e dhomës, ku tapeti i kuq është hedhur me lopatë përgjatë murit të largët të kartonit, kryqëzon duart mbi barkun e tij dhe shikon në oborr. Pas tij janë vendosur në një grumbull turbane dhe kapele të përgjakur, po të shikosh më afër mund të shohësh edhe një copë të vogël të një njeriu. Noorul tregon pemët.

– Aty ishin varur copa trupash, nëpër degë, kanë mbetur ende copa rrobash që nuk kemi pasur kohë t’i heqim.  

Noorul në dritaren e fryrë nga ai fluturoi. Ai zbarkoi në oborrin jashtë masoules.Foto: 

MAGDA GAD

Ai kthehet në fushë. 

– Atje gjetëm pjesë të trupit. 

Ai nuk e kupton se si e ka menaxhuar veten. 

– Të tjerë thonë se është si një mrekulli. Kam lëndime të brendshme, por ndihem mirë. 

Betoni që ende ngjitet është i plasaritur, i nxirë, i gjakosur dhe i shpërthyer me vrima nga topat e çelikut

24-vjeçari Hafizullah është gri-zi nën sy dhe nuk mund të flejë. 

– E gjithë zona është në tronditje dhe zi, ne bërtasim natën pikëllimin tonë. 

Policia talibane shëtit me pushkë automatike dhe inspekton vendin. Udhëheqësit e lartë të talebanëve ishin këtu dje dhe ankoheshin për pikëllimin.


Askush nuk e ka marrë përsipër aktin, i cili erdhi në një seri sulmesh terroriste që synonin pakicat etnike dhe fetare në Afganistan. Filloi më 19 prill kur Hazaras hodhën në erë dy shkolla në Kabul . Më 21 prill, IS kreu një sulm të madh me bomba ndaj Hazarasve në një xhami shiite në qytetin Mazar-e Sharif . më shumë fuqi

Gjaku paguhet nga civilët që tashmë janë të pambrojtur.

– I gjithë njerëzimi duhet të qajë për këtë, askush këtu nuk ka bërë asnjë krim.

Imam Mevlavi Mohammad Bashir Mohammadi shtrihet me rroba blu, mbështetur në jastëkë në një shtrat me një krevatë të bardhë në një shtëpi më larg në rrugicën e qetë dhe flet me një zë të tronditur.

– E vetmja gjë që bëmë ishte të lavdëronim Zotin. 

Ai është i fryrë dhe i djegur në lëkurën e kokës, fytyrën dhe dorën. Studentët ulen në dyshemenë poshtë shtratit dhe kalojnë kartat e identitetit të miqve të tyre të vrarë. Prindërit kanë ardhur nga krahina të ndryshme dhe kanë marrë kufomat e djemve të tyre.

– Por ne nuk kemi mundur të gjejmë dy nga të vdekurit, ishin pjesë aq të vogla. Ne gjetëm pjesë 80 metra jashtë në fushë. Pesha e pesë trupave që janë varrosur është dy.

Të paktën 15 në koma

Të plagosurit janë dërguar në dy spitale në qytetin më të afërt, Kunduz, një orë e gjysmë larg me makinë, në spitalin rajonal në Mazar-i-Sharif dhe në një spital italian në Kabul, i cili është i specializuar për lëndimet komplekse të luftës.

– Nuk e di sa kanë vdekur, por kemi kryer 42 të vdekur. Të paktën 15 janë në koma. 

Imaneni mbyll sytë. 

– Ishin studentët që do të merrnin diplomën pas bajramit, ata kishin mësuar të lexonin të gjithë Kuranin. 

Sufizmi, dega misterioze e Islamit, zakonisht quhet “paqedashës”. Idetë themelore në doktrinën sufiste janë dashuria, toleranca dhe pluralizmi, se popujt e tjerë dhe fetë e tjera duhet të pranohen dhe se gratë dhe burrat duhet të jenë të barabartë. Është një bazë vlerash që shkon kundër ekstremistëve dhe ndërsa rajoni është radikalizuar, ka pasur gjithnjë e më shumë sulme ndaj praktikuesve sufi .

Por është një fenomen relativisht i ri. 

Para viteve të luftës, që shpërtheu kur Bashkimi Sovjetik pushtoi Afganistanin në vitin 1979, sufizmi kishte një vend të rëndësishëm në Afganistan. Sufizmi dhe poeti sufi persian Xhelal al-Din Rumi ishin pjesë e mësimit dhe fëmijët u lejuan të lexonin poezitë e Rumiut në shkollat ​​kuranore.

TRASHËGIMIA KRENARE E RUMIUT

• Xhelal al-Din Rumi vjen nga ajo që sot është provinca Balkh në Afganistan, për të cilën afganët janë shumë krenarë. Ai jetoi midis viteve 1207-1273 dhe vepra e tij është përhapur në të gjithë botën. Sufizmi tashmë ekzistonte në atë kohë, ai ekziston që nga vdekja e profetit Muhamed në vitin 632, por ai u zhvillua gjatë festës së Islamit në rendet sufi dhe ajo që bëri Rumi ishte themelimi i një rendi të tillë sufist.

Rumi është përshkruar si “poeti më popullor në Shtetet e Bashkuara” dhe artistë si Madonna kanë përdorur poezitë e tij. Nuk janë vetëm tekstet e tij që të tërheqin, por edhe homazhi i tij ndaj fuqisë së muzikës dhe kërcimit.

Poezitë e Rumit kanë të bëjnë me forcën dhe spiritualizmin e dashurisë. Ai ndonjëherë është keqinterpretuar se përshkruan dashurinë midis burrave dhe grave, por dashuria që ai përshkroi kishte të bënte me dashurinë midis burrit dhe Zotit.

• Në të njëjtën kohë që sufizmi konsiderohet si një besim që është për barazinë ndërmjet gjinive, ka studime që tregojnë se edhe gratë sufi kanë jetuar nën shtypjen patriarkale .Trego më shumë

Në shekullin e 12-të, gjatë epokës së artë të Islamit, sufizmi ishte një gur themeli i botës myslimane dhe praktikohej si nga myslimanët sunitë ashtu edhe nga shiitë. Kur nuk kishte kërcënime të jashtme për Islamin, nuk kishte as nevojë për të zhvendosur sufizmin, por sa më shumë janë bërë kërcënimet e jashtme të perceptuara, në formën e ndërhyrjeve të huaja ushtarake dhe islamofobisë gjithnjë e më të përhapur, aq më ekstrem bëhet mjedisi fetar. , në të njëjtën mënyrë që polarizohen të gjitha shoqëritë kur rritet ndjenja e pasigurisë ndaj grupit të vet

Në Afganistanin e sotëm, ka mullahë sunitë që besojnë se lëvizja në një rreth prapashtesash dhe meditimi është e ndaluar dhe ndjekja e Satanit, mendime që terroristët mund t’i përdorin në lojën e tyre të dhunës dhe pushtetit.

VEPRON KUNDËR PAKICAVE PAS MARRJES SË PUSHTETIT NGA TALIBANËT

• Në korrik 2021, sipas Amnesty, të paktën nëntë Hazara në Ghazni u vranë nga talebanët, një provincë që më pas ishte marrë nën kontroll nga talebanët.

• Në gusht 2021, sipas Amnesty-së, të paktën 13 Hazara në provincën Daykundi u vranë nga talebanët.

• Në shtator dhe tetor 2021, u raportua se talebanët masakruan Hazarasit nga Daykundi dhe Mazar-e Sharif. Vlerësohet se janë gjithsej 6000 familje.

• Në tetor 2021, një xhami shiite u bombardua në Kunduz dhe të paktën 100 u vranë.

• Në tetor 2021, një xhami shiite u bombardua në Kandahar dhe të paktën 47 njerëz u vranë.

• Të martën, më 19 prill 2022, dy shkollat ​​e djemve në Dasht-i-Barchi u sulmuan me tre bomba. Shifrat zyrtare thonë se të paktën gjashtë persona u vranë dhe të paktën 20 u plagosën, por spitalet kanë thënë se kanë marrë të paktën 15 të vdekur dhe të paktën 49 të plagosur.

• Të enjten, më 21 prill 2022, një kamikaz hodhi veten në erë në një xhami shiite në Mazar-i-Sharif. Të paktën 36 u vranë dhe të paktën 44 u plagosën. IS ka marrë përsipër aktin.

• Të premten, më 22 prill 2022, një bombë me qese u shpërthye në një shkollë sufi në lagjen Imam Sahib të Kunduzit verior. Të paktën 42 u vranë, më shumë se 70 u plagosën, 15 përfunduan në koma. Të paktën 10 nga të vrarët ishin fëmijë nën 15 vjeç. Askush nuk e ka marrë përsipër aktin.

• Të premten, më 29 prill 2022, një bombë shpërtheu në xhaminë Khalifa Sahib Sufi në Kabul. Sipas raporteve paraprake, deri në 200 ha mund të vriten dhe të lëndohen.Trego më shumë

Një nga sufistët që qëndronte në një rreth në dhomën e vogël dhe lavdëronin Zotin në një vend të qetë në Imam Sahib dhe që nuk mund të zgjohej kurrë pas bombës është Ahmedullah 34-vjeçar. 

Ai qëndron i palëvizur në një fletë letre blu brenda njësisë së kujdesit intensiv të spitalit Sina-i-Balkhi në qytetin e Kunduz. Një tub plastik i futet në hundë, i fiksuar me shirit mbi urën e hundës. Dy zorrë plastike më të mëdha futen në gojë. Tre kabllo janë ngjitur në pjesën e sipërme të trupit. Koka është e mbështjellë me të bardhë. Të dy sytë janë të mbyllur, syri i majtë është blu nga një gjakderdhje e brendshme. 

Ai është i dëmtuar në tru dhe në koma të thellë.

Pasi u shkrua ky tekst, pasditen e 29 prillit, khanqahn sufi Khalifa Sahib, një dhomë e shenjtë ku sufitë mblidhen pas namazit të xhumasë për dhikër dhe meditim, u bombardua në zonën Darul Aman të Kabulit. Sipas raporteve fillestare, të paktën 66 janë vrarë dhe të paktën 78 janë plagosur. 20 janë të shtruar në njësinë speciale për djegiet, pasi janë djegur.

Kjo do të thotë se mbi 422 persona nga pakicat etnike dhe fetare janë vrarë dhe plagosur në Afganistan në vetëm njëmbëdhjetë ditë.

Në fillim të këtij viti, Magda Gad mori çmimin “Gazetaria me figura e Vitit” në Gala e Vitit të Gazetave, e cila organizohet nga Tidningsutgivarna. Ajo këtë vit u nominua edhe për çmimin e madh gazetaresk në kategorinë “Zëri i Vitit”. Ajo ka marrë më parë çmime për gazetarinë e saj, në vitin 2017 ka marrë çmimin e madh të gazetarit në klasën “Inovatorja e vitit”, në vitin 2018 është vlerësuar me çmimin televiziv Kristallen në kategorinë “Inovatorja e vitit”, në 2020 ka fituar e përditshmja e vitit në kategorinë “Audio dhe video” për mini-dokumentarët për talebanët në Afganistan.

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni /  Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni /  Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni /  Ndryshoje )

Po lidhet me %s